Zwroty i reklamacje

30 dni na zwrot - skorzystaj z łatwego i wygodnego narzędzia zwrotów

Jeśli jesteś konsumentem lub tzw. przedsiębiorcą uprzywilejowanym po otrzymaniu przesyłki masz 30 dni, aby sprawdzić zamówione produkty i zdecydować, czy spełniają Twoje oczekiwania.

Jak możesz zwrócić do nas towar?

1. Korzystając z wygodnego narzędzia do zwrotów, dostępnego pod adresem: https://piambo.pl/zwrot

Polityka zwrotów sklepu Piambo z wykorzystaniem narzędzia do zwrotów. 

2. Odesłać je z góry opłaconą własną przesyłką. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.  

Ważne! Zwracany towar nie może posiadać znamion użytkowania.

Do zwracanego produktu dołącz:

  • dowód zakupu (fakturę lub paragon)
  • numer zamówienia
  • numer rachunku bankowego do zwrotu środków za zwracany towar

Te wszystkie dane możesz również wprowadzić do naszego formularza zwrotu.  

Zwrot towaru do sklepu online – jak to działa?

Zamówione produkty nie spełniają Twoich oczekiwań i chcesz je zwrócić?  Zapakuj produkty do paczki i dołącz fakturę/paragon. Zamiast dowodu zakupu możesz także dołączyć kartkę z ręcznie odnotowanym numerem zamówienia.

Chęć zwrotu przesyłki możesz zgłosić do nas również drogą mailową na adres: biuro@piambo.pl. Pamiętaj, aby w korespondencji zawsze posługiwać się nr zamówienia.

Przesyłkę opłaconą z góry (na własny koszt) odeślij na poniższy adres:

Montanus Sp. z o.o.

Łętownia 343

34-242 Łętownia

Ważne! Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki aż do momentu rozliczenia Twojego zwrotu. Dokument ten potwierdza, że wysłałeś do nas paczkę.

W ciągu kilku dni po przyjęciu przez nas zwrotu, nie później niż w terminie 14 dni, otrzymasz zwrot należności za produkt/-y w taki sposób, jak za nie zapłacono (na konto bankowe lub na kartę). Jeżeli zamówienie zostało opłacone przelewem bankowym, środki zostaną odesłane na ten sam rachunek bankowy, z którego otrzymaliśmy płatność. Przy wyborze płatności za pobraniem, prosimy o dostarczenie nr rachunku bankowego do zwrotu płatności za oddany towar.

Więcej szczegółów o procedurze zwrotów przeczytasz w naszym Regulaminie.

Reklamacje

W przypadku towarów zakupionych od dnia 01.01.2023 r. wobec konsumentów i tzw. przedsiębiorców uprzywilejowanych odpowiadamy za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Wobec pozostałych przedsiębiorców ponosimy odpowiedzialność zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.

W przypadku towarów zakupionych do dnia 31.12.2022 r. odpowiadamy z tytułu rękojmi za wadę towaru, jeśli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania towaru zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.

Jeżeli uważasz, że zakupiony przez Ciebie towar jest niezgodny z umową / wadliwy, możesz złożyć reklamację.

Aby złożyć reklamację:

  1. Napisz do nas:
  • mailowo na adres: biuro@piambo.pl lub
  • w formie pisemnej na adres: Montanus Sp. z o.o., Łętownia 343, 34-242 Łętownia

W treści reklamacji wskaż, jakiego produktu ona dotyczy oraz opisz problem. Powinieneś również wskazać, jakiego sposobu załatwienia reklamacji oczekujesz (wymiana towaru, naprawa towaru, zwrot pieniędzy, obniżenie ceny itp.).

  1. Wyślij do nas paczkę z reklamowanym towarem.

Prosimy o niewysyłanie do nas przesyłek z opcją "za pobraniem".

Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

Więcej szczegółów o procedurze reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium