Zwroty i reklamacje
30 dni na zwrot - skorzystaj z łatwego i wygodnego narzędzia zwrotów
Jeśli jesteś konsumentem lub tzw. przedsiębiorcą uprzywilejowanym po otrzymaniu przesyłki masz 30 dni, aby sprawdzić zamówione produkty i zdecydować, czy spełniają Twoje oczekiwania.
Jak możesz zwrócić do nas towar?
1. Korzystając z wygodnego narzędzia do zwrotów, dostępnego pod adresem: https://piambo.pl/zwrot
Polityka zwrotów sklepu Piambo z wykorzystaniem narzędzia do zwrotów.
2. Odesłać je z góry opłaconą własną przesyłką. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
Ważne! Zwracany towar nie może posiadać znamion użytkowania.
Do zwracanego produktu dołącz:
- dowód zakupu (fakturę lub paragon)
- numer zamówienia
- numer rachunku bankowego do zwrotu środków za zwracany towar
Te wszystkie dane możesz również wprowadzić do naszego formularza zwrotu.
Zwrot towaru do sklepu online – jak to działa?
Zamówione produkty nie spełniają Twoich oczekiwań i chcesz je zwrócić? Zapakuj produkty do paczki i dołącz fakturę/paragon. Zamiast dowodu zakupu możesz także dołączyć kartkę z ręcznie odnotowanym numerem zamówienia.
Chęć zwrotu przesyłki możesz zgłosić do nas również drogą mailową na adres: biuro@piambo.pl. Pamiętaj, aby w korespondencji zawsze posługiwać się nr zamówienia.
Przesyłkę opłaconą z góry (na własny koszt) odeślij na poniższy adres:
Montanus Sp. z o.o.
Łętownia 343
34-242 Łętownia
Ważne! Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki aż do momentu rozliczenia Twojego zwrotu. Dokument ten potwierdza, że wysłałeś do nas paczkę.
W ciągu kilku dni po przyjęciu przez nas zwrotu, nie później niż w terminie 14 dni, otrzymasz zwrot należności za produkt/-y w taki sposób, jak za nie zapłacono (na konto bankowe lub na kartę). Jeżeli zamówienie zostało opłacone przelewem bankowym, środki zostaną odesłane na ten sam rachunek bankowy, z którego otrzymaliśmy płatność. Przy wyborze płatności za pobraniem, prosimy o dostarczenie nr rachunku bankowego do zwrotu płatności za oddany towar.
Więcej szczegółów o procedurze zwrotów przeczytasz w naszym Regulaminie.
Reklamacje
W przypadku towarów zakupionych od dnia 01.01.2023 r. wobec konsumentów i tzw. przedsiębiorców uprzywilejowanych odpowiadamy za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Wobec pozostałych przedsiębiorców ponosimy odpowiedzialność zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.
W przypadku towarów zakupionych do dnia 31.12.2022 r. odpowiadamy z tytułu rękojmi za wadę towaru, jeśli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania towaru zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
Jeżeli uważasz, że zakupiony przez Ciebie towar jest niezgodny z umową / wadliwy, możesz złożyć reklamację.
Aby złożyć reklamację:
- Napisz do nas:
- mailowo na adres: biuro@piambo.pl lub
- w formie pisemnej na adres: Montanus Sp. z o.o., Łętownia 343, 34-242 Łętownia
W treści reklamacji wskaż, jakiego produktu ona dotyczy oraz opisz problem. Powinieneś również wskazać, jakiego sposobu załatwienia reklamacji oczekujesz (wymiana towaru, naprawa towaru, zwrot pieniędzy, obniżenie ceny itp.).
- Wyślij do nas paczkę z reklamowanym towarem.
Prosimy o niewysyłanie do nas przesyłek z opcją "za pobraniem".
Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
Więcej szczegółów o procedurze reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.