Darmowa dostawa od 199zł

Wysyłka Orlen Paczką za 6,99zł przy zakupach od 30zł

Zapłać tylko 10,99zł za wysyłkę do paczkomatu Inpost dla zamówień od 45zł!

Potrzebujesz pomocy?

Potrzebujesz pomocy?

Do darmowej dostawy: 199,00 zł

0,00 zł 0

Zawartość koszyka

Zrób zakupy za 199,00zł i otrzymaj darmową dostawę!

Koszt dostawy od: 6,99 zł
suma: 0,00 zł
Przejdź do podsumowania
Program lojalnościowy

Dołącz do Piambo Plus i zyskaj więcej!

Załóż konto w naszym sklepie i zacznij zbierać punkty, które zamienisz na produkty z naszego asortymentu w czasie kolejnych zakupów! Proces jest prosty i opłacalny – im więcej zamówień zrealizujesz, tym więcej punktów zgromadzisz:)

Zbieraj punkty za zakupy

👉 Każda wydana złotówka przybliża Cię do nagród!

Wymieniaj punkty na wyjątkowe produkty

👉 Zdobyte punkty możesz wymienić na produkty z naszej oferty.

Rejestracja zajmie Ci tylko chwilę – zrób pierwszy krok w stronę korzyści!

👉 Twój sklep, Twoje nagrody. Dołącz do społeczności Piambo Plus i zacznij korzystać z przywilejów lojalnego klienta!

Jak działa program Piambo Plus?

Punkty zostają naliczone za każde zrealizowane i wysłane zamówienie. Za każde wydane 1 zł otrzymujesz od nas 1 pkt. Za każde 100 punktów otrzymujesz od nas 1 zł na produkt w naszym sklepie. Pamiętaj, że zamówienia anulowane, zwrócone lub nieopłacone nie są uwzględniane przy naliczaniu punktów. Punkty możesz zdobyć już od pierwszego zamówienia w naszym sklepie!  

ZASADY PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO SKLEPU INTERNETOWEGO PIAMBO "PIAMBO PLUS"

Organizatorem Programu Lojalnościowego Piambo Plus jest:

Montanus Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem: Łętownia 585, 34-242 Łętownia, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000408777, NIP: 5521713745, REGON: 122493940 (zwana dalej "Organizatorem").

1. UDZIAŁ W PROGRAMIE

1. Uczestnikiem programu może zostać pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca aktywne Konto.

1.1. Osoby posiadające już Konto w Sklepie - poprzez akceptację Zasad i zapoznania się z Polityką prywatności;

1.2. Osoby rejestrujące się w Sklepie - poprzez założenie Konta.

1.3. Uczestnik sam podaje i modyfikuje swoje dane osobowe i odpowiada za ich autentyczność i poprawność.

1.4. Uczestnik nie może współdzielić ani udostępniać Konta innym osobom.

1.5. W przypadku, gdy dana osoba dokona założenia kolejnego Konta (w trakcie, gdy wcześniejsze Konto, pozostaje aktywne), np. przy użyciu innego adresu poczty elektronicznej (e-mail), będzie traktowany jako odrębny Uczestnik.

1.6. Uczestnik nie jest uprawniony do przeniesienia praw związanych z jego udziałem w Programie na jakąkolwiek osobę trzecią, w tym w szczególności nie jest uprawniony do transferu Punktów, również między swoimi Kontami.

1.7. W przypadku stwierdzenia przez Organizatora możliwości wystąpienia nieprawidłowości po stronie Uczestnika, w tym w szczególności związanych z ewentualnym nieprzestrzeganiem Regulaminu, Organizator jest uprawniony do zablokowania temu Uczestnikowi możliwości korzystania z Konta do czasu wyjaśnienia sprawy

2. PUNKTY

2. Uczestnik nabywa Punkty za nabycie towarów w Sklepie w ten sposób, że za każdą złotówkę ceny sprzedaży zapłaconą przez Uczestnika za zakupy Uczestnik otrzymuje 1 Punkt.

2.1. Punkty przysługują Uczestnikowi tylko za dokonane przez tego Uczestnika zakupy. Organizator zastrzega sobie prawo usunięcia z konta Uczestnika punktów naliczonych w wyniku postępowania niezgodnego z Regulaminem, na przykład poprzez naliczenie punktów za zakupy dokonane przez inną niż Uczestnik osobę.

2.2. Punkt jest przyznawany za każdą pełną złotówkę zapłaconą przez Uczestnika w ramach zakupów towarów w Sklepie (np. przy zapłacie ceny 10,01 zł Uczestnikowi zostaje przyznane 10 Punktów, przy zapłacie ceny 5,89 zł Uczestnikowi zostaje przyznane 5 Punktów), niezależnie od formy płatności (karta kredytowa, karta debetowa, gotówka, karta podarunkowa). 

2.3. Punkty nie przysługują za poniesione przez Uczestnika koszty dostawy towaru.

2.4. Ponadto Organizator może przyznawać Uczestnikowi Punkty za:

2.4.1. Przystąpienie do Programu Lojalnościowego,

2.4.2. Rejestrację w Sklepie,

2.4.3. Zapis do Newslettera

- na warunkach i w wysokości ustalonej przez Organizatora w ramach Regulaminu. 

2.5. Informacja o ilości przyznanych punktów oraz o sumie punktów zostanie wysłana na adres mailowy Uczestnika oraz będzie widoczna po zalogowaniu do Sklepu w zakładce Moje konto.

2.5.1. Punkty zostaną dodane do konta Uczestnika po zmianie statusu zamówienie na zamówienie wysłane.

2.5.2. W przypadku zwrotu towaru lub nieodebrania paczki z danym towarem punkty przyznane za ten towar zostaną odjęte z konta Uczestnika Programu.   

2.6. Organizator nie częściej niż raz na miesiąc będzie przesyłał Uczestnikowi wiadomość e-mail z informacją o stanie Punktów. Uczestnik może też w każdym czasie sprawdzić stan Punktów na swoim Koncie.

2.7. Punkty mają ważność 6 miesięcy od dnia, w którym zostały uzyskane. W pierwszej kolejności zużywane są najstarsze punkty.

2.8. Punkty nie podlegają wymianie na gotówkę ani na karty podarunkowe.

2.9. W przypadku gdy Uczestnik dokona zakupów w Serwisie, korzystając z opcji zakupów bez logowania się do Serwisu - nie będzie możliwe skorzystanie przez niego z posiadanych Kuponów, jak również nie zostaną mu naliczone Punkty za tak dokonane zakupy.

2.10. Punkty przyznawane są również za odbiór zamówienia internetowego w sklepie stacjonarnym (metoda dostawy: odbiór w sklepie stacjonarnym) pod warunkiem odbioru zamówienia w przeciągu dwóch pierwszych dni (dzień, w którym klient otrzymuje informację o możliwości odbioru paczki lub następny dzień kalendarzowy).

2.11. Punkty zostaną przypisane do konta po zmianie statusu przesyłki na "przesyłka wysłana".

3. PRODUKTY ZA PUNKTY

3.1. Uczestnik może wymienić zgromadzone na Koncie Punkty na produkty zgodnie z przelicznikiem 100 punktów = 1 zł. Przykład: jeśli każda wydana złotówka to jeden punkt, to za produkt w cenie 10 zł, klient będzie musiał zapłacić 1 000 punktów.

3.2. Klient może wymieniać zgromadzone punkty w zakładce "Produkty wymienialne w programie lojalnościowym", dostępnej po zalogowaniu na konto Uczestnika w części dotyczącej niniejszego Programu, klikając w link: Przejdź do listy produktów, które możesz wymienić za punkty. Przed dokonaniem wymiany ma możliwość zapoznania się z aktualnymi zasadami wymiany.

3.3. Maksymalna liczba produktów wymienionych za punkty w trakcie jednej transakcji zakupu towarów: 1 (jeden).

3.4. Wymiany zebranych punktów na produkty można dokonać tylko przy okazji zakupów. Oznacza to, że przynajmniej jeden z produktów w koszyku musi zostać opłacony.

3.5. Za każdą jednostkę produktu otrzymaną w ramach wymiany punktów naliczona zostanie opłata w wysokości 0,01 zł. 

3.6. Kupony nie podlegają wymianie na gotówkę ani na karty podarunkowe. 

4. ZWROTY I REKLAMACJE PRODUKTÓW

4.1. W przypadku dokonania przez Uczestnika zwrotu produktu nabytego w ramach wymiany punktów, jak również w przypadku uznania reklamacji - Organizator nie dokonuje przywrócenia punktów, które zostały wymienione na produkt podczas zakupów, ani jego równowartości w jakiejkolwiek formie. Uczestnik pozostaje uprawniony do otrzymania zwrotu wyłącznie faktycznie uiszczonej ceny.

5. UWAGI DOTYCZĄCE PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

5.1. Wszelkie nieprawidłowości związane z Programem Lojalnościowym Uczestnik może zgłaszać:

5.1.1. pocztą elektroniczną, na adres: biuro@piambo.pl

5.1.2. telefonicznie pod numerem: +48 500 802 805 

5.2. Organizator poinformuje Uczestnika w terminie 30 dni o sposobie rozwiązania zgłoszenia na adres poczty elektronicznej, z którego zostało ono wysłane.

5.3. Stanowisko Organizatora jest ostateczne.

5.4. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów związanych z naliczaniem Punktów czy realizacją wymiany punktów na produkty, Organizator będzie je usuwał niezwłocznie tak, aby Uczestnik uzyskał wszelkie przysługujące mu Punkty.

6. DANE OSOBOWE

6.1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator i przetwarza je na zasadach wskazanych w Polityce prywatności.

7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

7.1. Wszelkie pytania dotyczące Piambo Plus można kierować na adres e-mail: biuro@piambo.pl

7.2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Zasad, w szczególności z przyczyn techniczno-organizacyjnych. O zmianach Organizator będzie informował w Serwisie.

7.3. Zmiana Zasad nie wpływa na uprawnienia Uczestników, które zostały nabyte przed zmianą.

7.4. Organizator może podjąć decyzję o zakończeniu Piambo Plus w każdym czasie, z tym zastrzeżeniem, że poinformuje Uczestników o zamiarze zakończenia z wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca, tak aby umożliwić wykorzystanie zebranych przez Uczestników Punktów i Kuponów.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium